Geplaatst: 05-02-2006 21:47
Bij het starten,als de motor afgekoelt is,slaat de motor soms niet aan.Bij het aantrekken met een andere wagen start hij wel.
Mijn vermoeden is het electrische gedeelte van het kontaktslot stuk(geeft soms geen spanning aan de ontstekingsmodule).De motor is een benzineuitvoering 1.8 cc.De wagen heeft 173.000 km
op de teller.Dank bij voorbaat