Geplaatst: 14-07-2006 19:55
Het komt regelmatig voor dat accu na één of twee dagen leeg is !!
Laadstroom en spanning en scoopbeeld gecontroleerd.........prima dus !
Accu gecontroleerd cq vernieuwd......prima dus !
Lekstroom +/- 15 min na afsluiten auto 0,017 amp.......prima dus !
Blijft eigenlijk een verbruiker over die spontaan optreed.............Of heeft iemand een idee of ervaring opgedaan ???
met vr gr en alvast bedankt voor de reacties......