2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 07-02-2006 12:12
[48788] Wanneer ik hier het rempedaal bedien gaan de mistlampen voor ook (zwakker als normaal) aan.
Als ik de mistlampen voor aanzet gaat het remlicht ook branden.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt.