Geplaatst: 08-02-2006 20:58
[48951] Hallo ik ben op zoek naar het elektrische schama van een calibra 4x4 turbo aangezien van deze wagen geen vraagbaak te koop is probeer ik het op deze manier.
dit ivm het volgende probleem het rechter raam wil namelijk niet meer open of dicht. gr Siem