Geplaatst: 26-06-2007 22:42
[83209]Hallo,
ben met een 206 van 2001 bezig. 1.6 - 8 klepper
Auto is onder het rijden stil gevallen en slaat niet meer aan.
Krijgt geen benzine. Benzine pomp wordt niet aangestuurd, injectoren worden ook niet aangestuurd.
Vonkt wel.
Loopt wel op remmenreiniger (eventjes)
Dubbelrelais vervangen (leek het te wezen) niks geholpen.
Iemand dit wel is meegemaakt.
Alvast bedankt