3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 01-07-2007 11:31
[83498]Soms blijft na het starten, en dan is er nog niet gereden met de auto, het abs lampje branden.Is dit net als bij een 626 een wielsensor??ALvast bedankt voor de reacties.