Geplaatst: 27-11-2006 1:47
[68799] Golf 3 1.9 TD: AAZ motor;
Slaat niet meer aan, gloeibougies zijn ok, filter ook, (slechts 3 mnd oud.)
Heb t gevoel dat dit aan dieselpomp ligt, zit enigszins speling op 'gaskabel'-hevelmechanisme, en de daaronder liggende as met de nodige veren.
Naar mijn inszien trekt ie hier valse lucht, zou dit de oorzaak kunnen zijn voor t niet starten cq aanslaan ???
[url=http://img172.imageshack.us/my.php?image=0711060004ve8.jpg][img]http://img172.imageshack.us/img172/8559/0711060004ve8.th.jpg[/img][/url]