Geplaatst: 28-11-2006 21:55
[68922] Deze auto schakeld zwaar!!! De kabels en schakelmechanisme zijn oke! Ook het schakelmechanisme op de bak heb ik uit elkaar gehad en is goed Ik heb het idee dat het echt uit de bak zelf komt???? Iemand ervaring mee?????