ESP lampje (off) blijft branden.

12 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Touran
Type
Onderwerp
Motorcode
AVQ
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-12-2006 13:51

[69085] Het ESP lampje (off) wil niet uit en het storingslampje in display blijft branden. We hebben systeem uitgelezen en er zijn geen fouten opgeslagen. Op de testkast (Bosch) kunnen we wel zien dat de schakelaar aangestuurd wordt maar het ESP

storingslampje en schakelaar (off) blijven branden. Wie heeft een idee ?!.

B.v.d.