Geplaatst: 01-12-2006 13:51
[69085] Het ESP lampje (off) wil niet uit en het storingslampje in display blijft branden. We hebben systeem uitgelezen en er zijn geen fouten opgeslagen. Op de testkast (Bosch) kunnen we wel zien dat de schakelaar aangestuurd wordt maar het ESP
storingslampje en schakelaar (off) blijven branden. Wie heeft een idee ?!.
B.v.d.