Geplaatst: 29-11-2006 20:26
Hoi
heb een tik in de motor
heb nokkenas stoters slepers vervangen
lagers drijfstang vervangen
oliepomp vervangen
als motor koud is tikt hij niet of nauwelijks na ongeveer 1/2 minuten gelopen te hebben begint hij te tikken
als hij warm is tikt ie het hardts
wie o wie weet raad
mbg appie