uit/inbouwen passagiers airbag 206

2 reacties

Merk
Peugeot
Model
206
Type
Onderwerp
Motorcode
1.4 hdi
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-07-2007 6:50

[84051]goedendag,

Hier heb ik een 206 waar een nieuwe passagiers-airbag (rechter airbag) in gemonteerd moet worden.
weet iemand hier hoe deze gemonteerd zit?
moet het dashboard kastje er dan uitgehaald worden o.i.d.?
alle tips zijn welkom!

gr. peter