Geplaatst: 09-07-2007 6:50
[84051]goedendag,
Hier heb ik een 206 waar een nieuwe passagiers-airbag (rechter airbag) in gemonteerd moet worden.
weet iemand hier hoe deze gemonteerd zit?
moet het dashboard kastje er dan uitgehaald worden o.i.d.?
alle tips zijn welkom!
gr. peter