lawaaierige benzinepomp

12 reacties

Merk
Audi
Model
80
Type
Onderwerp
Motorcode
1.8S mc:JN
Eerste inschrijving
januari 1990
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-07-2007 18:34

[84209]hallo allemaal.

van mijn audi 80 maakt de benzinepomp een behoorlijk lawaai wanneer ik aan de dikke aanvoerslang voel trild deze ook behoorlijk.

wat zou het kunnen zijn? de pomp is gaar of een terugslagklep stuk/vervuild?

het is meer dan duidelijk te horen in de auto zelf.

benzinepomp zit keurig op de goede plek onder de auto, kan nergens tegen aan trillen.

het betreft een audi 80 van 1990, 1.8S met motorcode JN, injectiesysteem is k-jetronic.

het gaat om een 90pk-tje maar daar konden er wel is een paar met vakantie wezen.

motortje heeft 140.000 km gedraaid/gelopen

gr
martin