Geplaatst: 14-02-2006 17:05
Een klant van ons heeft een Mazda 626 1.8 op LPG.
De auto heeft sinds kort last van vermogensverlies.
Optrekken gaat goed tot 80 km/h en dan houd het op, de top ligt op 140 km/h maar dat wordt alleen gehaald op een erg lang stuk snelweg.
De lucht massa meter is al vervangen door een exemplaar van de sloop, alle vacuum slangen zijn goed.
En de auto geeft geen fout codes.
Als iemand van jullie een suggestie heeft dan verneem ik het graag.