3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 17-02-2006 12:49
[49582] Heej, ik ben bezig om de motor van een 106 te reviseren, maar ik kan nergens vinden op welk moment de krukastap vast moet... Weten jullie dat misschien?