Geplaatst: 17-02-2006 20:22
[49620] Hallo ik heb een 106 1.6 16v die niet wil aanslaan.De motor sloeg tijdens het starten aan maar sloeg gelijk weer af .Ik heb geprobeert de computer uit te lezen maar krijg geen communicatie .Als ik de auto op contact zet draait de pomp wel.alvast bedankt harry