4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 21-02-2006 10:47
[49889] hej ff een vraagje, mijn verlichting van de verwarmingsknoppen werkt niet meer. iemand een suggestie hoe dit paneel eruit te krijgen is zonder het gelijk kapot te trekken :P bedankt he