Geplaatst: 05-12-2006 16:07
Motor slaat niet meer aan. Vonkt soms wel , maar slaat niet aan.
Weerstand van toerental en nokkenas sensor zijn goed.
Brandstofpomp wordt wel aangestuurd.
Probleem ontstaan na "nemen" van drempel. Heeft deze auto een schokschakelaar oid???
Andere "standaard" defecten??