Geplaatst: 05-12-2006 16:25
Klant komt met klacht dat wagen is beginnen schokken en daarna stilgevallen.Na een half uur wachten kon de wagen opnieuw worden gestart en draaide terug goed, klant is dan naar de garage komen gereden.De klacht is gisteren en vandaag na het rijden in een hevige regenbui voorgevallen.De wagen had toen ongeveer 25 km gereden.Heb gisteren en vandaag de fouten uitgelezen en deze waren iedere keer 17762-regelschuif slag elektrische storing, 17970 injectieregelaar bovenste aanslagwaarde, 17660 klep voor injectiebegin onderbreking, kortsluiting met massa af en toe.Ik denk aan defecte brandstofpomp en toeval dat het bij hevige regen gebeurd. Suggestie welkom.
grtn geert