Geplaatst: 05-12-2006 16:58
Dit is een automaat en die slaat soms bij afremmen af. We hebben de stationaire stelmotor al gereinigd - zat vol kool - maar dit heeft wel verbetering gegeven, maar volgens de klant slaat hij nog af en toe af.
We denken dus een nieuwe stelmotor, maar wellicht heeft iemand nog andere suggesties?