Geplaatst: 06-12-2006 11:41
[69395] Bij 40 km/uur trilt de auto in de "kont"
Dit verneem je heel goed als je je hand op de rechter stoel legt.
Dit gebeurt in 2e, 3e en 4e versnelling.
Reeds uitgebalanceerd zowel van de auto als aan de auto.
Wielen en trommels reeds uitgewisseld met andere auto.
Aandrijfaseen reeds uitgewisseld met andere auto.
Motorsteunen gecontroleerd waarvan achterste links net vervangen.
Onlangs wel 2 hulpveren achter gemonteerd.
Wie heeft de gouden tip
G. Bregman