Geplaatst: 16-07-2007 19:54
[84504]bij buitentemp boven 20 graden gaat de auto op een gegeven moment na ongeveer 20km zwaar lopen en stopt dan. het rempedaal word keihard. na een uur wachten kun je weer verder. en is het rempedaal gewoon. op remmen testbank geen afwijkingen. remmen slepen ook niet.vacuum voldoende,gemeten . wie o wie