Geplaatst: 07-12-2006 21:06
hoi,
heb hier een auto en die gaat in storing bij flink doortrekken en krijg dan een foutcode, turbodrukregelverschil.
denk hierbij aan een defect regelklepje of een turbo die vastzit. maar omdat ik met de kts geen verhoogde turbodruk krijg bij mijn meetwaarden twijfel ik. wil eerst graag even weten of de turbodruksensor werkend is, of het aan mijn uitleesapparatuur ligt. nu heb ik in autodata gekeken maar kan niet goed vinden waar ik die sensor bij dit model kan vinden. is er iemand die een tip heeft?
groeten michiel