Geplaatst: 20-07-2007 18:42
[84755]beste collega's,
heb de lekkage inmiddels verholpen, zat een verst leiding niet goed op de commonrail, maar de motor slaat zeer slecht aan en heeft weinig vermogen.
heeft iemant iedeeen?
loopt goed en rookt niet.
mvrgr