slaat slecht aan en heeft weinig vermogen

3 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Vito
Type
Onderwerp
Motorcode
2.2 cdi 122pk
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-07-2007 18:42

[84755]beste collega's,

heb de lekkage inmiddels verholpen, zat een verst leiding niet goed op de commonrail, maar de motor slaat zeer slecht aan en heeft weinig vermogen.
heeft iemant iedeeen?
loopt goed en rookt niet.

mvrgr