Geplaatst: 23-07-2007 16:15
[84917]Deze Transporter T5 2500tdi heeft het probleem dat er veel koelvloeistof bij de carterolie komt.
waterpomp is ongeveer 30000 km geleden vervangen voor garantie bij de VW dealer.
motor loopt verder goed alleen verliest veel koelvloeistof
er komt geen olie in het koelsysteem dus oliekoeler is denk ik uitgesloten.
heeft iemand dit meegemaakt of kan ons helpen voordat we de cil kop demonteren
B.V.D.