veel koelwater bij motorolie vw transporter T5 tdi

8 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Transporter
Type
Onderwerp
Motorcode
2500 tdi AXE motor
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-07-2007 16:15

[84917]Deze Transporter T5 2500tdi heeft het probleem dat er veel koelvloeistof bij de carterolie komt.
waterpomp is ongeveer 30000 km geleden vervangen voor garantie bij de VW dealer.
motor loopt verder goed alleen verliest veel koelvloeistof
er komt geen olie in het koelsysteem dus oliekoeler is denk ik uitgesloten.
heeft iemand dit meegemaakt of kan ons helpen voordat we de cil kop demonteren

B.V.D.