Geplaatst: 25-07-2007 16:45
goede dag techneuten hier een leuke storing voor de liefhebber. heb hier een 156 met de volgende storing: om te beginnen de auto loopt prima maar als ik de richtingaanwijzer aan zet knippert hij niet zoals het hoort zet ik vervolgens het licht aan dan lijkt het wel of het relais wat in de stuurschakelaar zit op hol slaat wat ook te zien is aan de knipperlichten.Ook werkt de ruitensproeier niet en de ruitenwissers niet en de ventilator voor de radiateur. Maar als ik de obd stekker van de computer eraan hang dan werkt alles perfect heb de stuurschakelaar al gewisseld met een ander maar dat hielp niks. iemand misschien een idee??????