brava automaat probleem.

2 reacties

Merk
Fiat
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2007
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-03-2007 13:52

[76119] beste..

Wij hebben al een tijd wat problemen met een bravo, de auto rijdt en schakeld (automaat) perfect alleen af en toe gaat spontaan het automaatbak storingslampje branden en is de auto niet meer vooruit te branden, de auto is bij de dealer geweest om uit te lezen maar die kan alleen motersturing uitlezen. als de storing inspringt blijft hij dat hebben tot dat het contact uit en weer aan gezet wordt daarna kan de storing weer dagen wegblijven. tijdens de storing kun je versellings handel van stand veranderen maar op het digitale display blijft hij gewoon in de laatst gekozen stand staan terwijl de bak wel reageerd. we hebben alle bedrading al gerijnigd en extra massa kabels aangelegt dit zonder resultaat. we hopen snel aan oplossing te komen, de eigenaar drijgt namelijk de auto in de brand te steken! (misschien is dat wel de oplossing)