Geplaatst: 25-02-2006 15:23
[50253] Vectra X2.0DTL, auto maakte een vreemd geluid (klant weet niet of het uit het stuurhuis of uit de pomp kwam). Hij heeft het niveau na gekeken dit was leeg. Hij heeft het bijgevult en de motor laten lopen. Toen het niveau zakte weer bij gevult. Daarna plofte de harmonica rubber aan de rechter zijde. Na het uitbouwen van het stuurhuis blijkt ook de linkerzijde onder de rubber helemaal vol olie te zitten. Het stuurhuis aan twee zijden tegelijk lek????? Wat is hier aan de hand geweest. Is dit toeval of speelt de pomp in deze ook een rol. Het lijkt erop dat de overdrukventiel is blijven hangen. Zit deze in het stuurhuis of in de pomp. Is het stuurhuis zelf te reviseren? Hoe gaat het uit elkaar. Wie weet meer?