2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 24-02-2006 12:44
[50172] De cruise controle unit is volgens mij stuk. Weet er iemand waar ik dit kan laten herstellen of kan krijgen voor een redelijke prijs? Thanks