asm-boite

2 reacties

Merk
Ford
Model
Fiesta
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-02-2006 17:52

[50267] Dag allemaal, Ik heb de asm-module van de aut.koppeling vervangen.De ontluchtingsprocedure is goed verlopen,maar het aanleren van de transmissie en koppelingspunt lukt niet. Wds was geladen met cd 41,heb ook cd 39a geprobeerd. geen succes. Iemand dezelfde problemen al gehad?