Geplaatst: 25-02-2006 17:52
[50267] Dag allemaal, Ik heb de asm-module van de aut.koppeling vervangen.De ontluchtingsprocedure is goed verlopen,maar het aanleren van de transmissie en koppelingspunt lukt niet. Wds was geladen met cd 41,heb ook cd 39a geprobeerd. geen succes. Iemand dezelfde problemen al gehad?