loopt niet lekker

16 reacties

Merk
Daewoo-Chevrolet
Model
Matiz
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-02-2006 22:01

[50286] Hoi ben met een martiz bezig die komt niet meer op toeren ploft

en gooit er een hoop brandstof uit de uitlaat het diagnose lampje filkert heel snel.

ik heb wat metingen de rood/blauwe draad op de computer heeft 12 volt als hij loopt tussen de 6 en de acht bij het gas geven word hij lager er is ook nog een zwart relais naast die van de clacson die rateld op de fequentie van het diagnose lampje

wie heeft dit al eerder meegemaakt en wie weet waar die draad vandaan komt en vertakt word bvd gerrijnders