Geplaatst: 27-02-2006 16:01
[50416] Ik ben bezig met een opel Combo 1.7 TDI uit 2002 met en elect
stuurbekrachtiging ,maar ondanks dat ik de relea te hebben vervangen , wil hij het niet doen ,
de schakelaar is ook al vervangen en de schakelkast ook en nog niet doen!! bijna alles van een andere auto is hierop gezet ,maar hij doet het niet !!
weet iemand hier meer van laat het mij dan weten!!
ik zie je reactie gaarne tegenmoet !!!
De Groeten Stan,