5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 01-03-2006 19:20
[50610] kan iemand mij zeggen waar de EGR-klep juist staat en of deze kan afgesloten worden zoals bij VW. 1600 cc - 16v - 100pk van 1996 (X16XEL ???)