Geplaatst: 23-03-2006 21:21
[52290] Hallo ik ben bezit van een golf 3 GT Special... .maar ik heb een probleempje.. .zo gauw als ik heb in de achteruit schakel dan zie je het licht heel iets even dimmen en dat geld ook voor het knipperlicht als ik dat inschakel (ook onder Het rijden) dan zie je het licht heel even iets dimmen,
het tweeede probleem is.. als ik richting aan geef naar links of rechts dan knippert voor alles zoals het hoort maar achter knippert de knipperlicht niet echt normaal, namelijk heel zwak (flauw) hij knippert niet echt aan/uit maar ik noem het maar heel flauw. ik dacht zelf aan een massa probleem.... mijn accu is nieuw, zou iemand mij hier iemand mee kunnen helpen??
MVG Dennis