Geen 12V op benzinepomp

3 reacties

Merk
Peugeot
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-03-2006 21:23

[52292] Auto heeft gewoon gestart en gelopen. Na afloop van de APK start hij wel maar slaat niet aan. Benzinepomp krijgt wel 12V, maar deze heeft geen vermogen. Zal dus ergens een slechte verbinding zitten. Waarschijnlijk relais, maar zoals wel vaker met de oudere auto's is er al eens wat aan geknutseld.

Waar zou het relais zich kunnen bevinden? Op de linkerveerpoot zit 1 relais, maar dat stuurt de benzinepomp niet aan. Misschien in de zekeringkast?

Wie weet hier nog iets van te zeggen. Massa achterin is 100% goed. Rechtstreeks aangestuurd werkt de pomp ook uitstekend, dus het is echt een slechte verbinding ergens.

Klant heeft eerder nooit problemen gehad, dus eigenlijk wel heel vreemd dat hij het nu juist overgeeft.