verlichting

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-03-2006 12:57

[52329] hallo kan iemand mij vertellen wat het probleem is met mijn golf3 GT Special als de auto stationair draait en de verlichtin is aan en ik schakel hem in de achteruit of als ik de knipper lichten bedien dan zie je heel ietsjes het licht heel even dimmen, maar dan moet je er wel goed op letten, net of hij spanning weg trekt. en mijn knipper licht achter knipper ook heel flauw, de lamp brand wel vel maar de snelheid waarmee hijknippert is een btje flauw. maar dat is alleen achter, mvg Dennis