Geplaatst: 24-03-2006 14:26
[52334] Heren,
auto is binnegekomen met afgebroken boutje van verstuiver uiteraard, verstuivers er allemaal uitgehad alles netjes en schoongemaakt en getest, na montage wil de auto niet meer lopen start loopt 1 seconde, en slaat weer af, meet dan ook geen puls meer op verstuivers die valt dan ook weg, iemand een idee?