5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 20-12-2006 12:55
[70388] loopt 'smorgens op 3 cilinders vooral stationair
hoog hc ,compressie goed geen valse lucht ontstekingsysteem div. delen aan v.v
wil nog een lektest doen maar iemand ervaring met dit probleem??
peter