Geplaatst: 18-03-2007 12:55
Auto houd in bij het rijden op de snelweg en heeft bij gas loslaten steeds de neiging om af te slaan , brandstoffilter en bougies e.d. reeds verwisseld. Het motormanagement lampje gaat niet branden als hij eventueel afslaat.