Geplaatst: 24-12-2006 19:29
[70688] Als ik mijn auto koud voor de eerste keer wil starten, slaat hij aan en direct weer af. De tweede keer slaat hij gewoon aan. Verder geen foutcodes aanwezig. Wanneer warm is er geen probleem. Het is een AG gasinstallatie. Wat kan dit probleem veroorzaken??