Geplaatst: 27-12-2006 19:21
[70836] storings lampje brand motor loopt beroerd,uitlezen storing ontsteking,alles wissen rijden stuk goed lopen daarna storings lamp branden en slecht lopen,uitlezen geeft aan onsteking.komt het bij iemand bekend voor of kunt u mij een tip geven.b v dank.