5 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 22-03-2007 17:30
[77004] Vraagje, wat zou in jullie ogen de minst problematische e klasse mercedes zijn van zeg maar 1996 tm 2000 met automaatbak om als taxi in te gaan zetten?