Geplaatst: 26-03-2007 12:20
[77222] hallo
wij hebben een santa fe rijden waarvan de prise-as keering eruit ligt en de olie op de koppeling is gaan lekken
als gevolg dat de de synogromesh ringen vervangen moeten worden
de auto heeft 160000 kilometer gereden en is nu al de 4e koppeling
heeft iemand hier ervaring mee want ik vindt het een beetje snel allemaal bij deze auto
groeten chris