Geplaatst: 29-03-2007 16:03
[77448] geachte lezers,
Hebben hier een megane staan waar de dis riem van gesprongen is,.
Mijn vraag,zijn de kleppen altijd geraakt of kan ik een poging nemen met een nieuwe riem.
Wie heeft de afstelgegevens voor mij,vind op het nokkenastandwiel wel een teken,maar op de krukas en de brandstof pomp niet,dwz op het tandwiel staat wel een punt maar kan hem niet op het huis vinden.
bvd Hans l