disriem

21 reacties

Merk
Renault
Model
Mégane
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9dti
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-03-2007 16:03

[77448] geachte lezers,

Hebben hier een megane staan waar de dis riem van gesprongen is,.

Mijn vraag,zijn de kleppen altijd geraakt of kan ik een poging nemen met een nieuwe riem.

Wie heeft de afstelgegevens voor mij,vind op het nokkenastandwiel wel een teken,maar op de krukas en de brandstof pomp niet,dwz op het tandwiel staat wel een punt maar kan hem niet op het huis vinden.

bvd Hans l