Geplaatst: 29-03-2007 19:07
[77470] hallo,
ik heb een opel astra 1.6 ecotec in onderhoud,de klant is gekomen met een probleem dat de toerentalheen en weer gaat.wij hebben gekeken of er een vacuum lekkage was,maar dat is het niet.egr klep schoongemaakt en de nullaststand regelaar vervangen,maar dat zijn het ook niet.Heeft iemand ook zo'n probleem gehad of weet de oorzaak.wat kan het probleem zijn.
groetjes,ilker