Geplaatst: 31-03-2007 20:05
Heb hier een 306 die loopt op 2 cilinders,cilinder 2en3 doen niet mee kan ook geen vonk trekken,bougies,dis-bobine en kabels al vervangen,heb het idee dat hij geen signaal krijgt.
Wie o wie kent dit probleem en kan mij zeggen wat ik moet doen?????