Carkit inbouwen Sprinter 2007

6 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2007
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-04-2007 19:40

[77868] Hoi medemonteurs.

Ik bouw met regelmaat carkits in nieuwe auto's in.

Weten jullie toevallig of er voor de Sprinter 2007 al een "console" op de markt is?

Vakgroet, Mark