6 reacties
Lid sinds: 26-11-2025
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 04-04-2007 19:40
[77868] Hoi medemonteurs.
Ik bouw met regelmaat carkits in nieuwe auto's in.
Weten jullie toevallig of er voor de Sprinter 2007 al een "console" op de markt is?
Vakgroet, Mark