Geplaatst: 26-03-2006 11:59
[52447] Bij een corrado spuit de olie tussen het oliefilter en de oliekoeler uit .Dit gebeurt al bij het starten .Aan de oliekoeler is niets te zien en het filter zit ook goed vast.Als je de motor start draait ie net of dat ie geen compressie heeft,kleppen die niet dicht gaan door de olie gevulde klepstoters???? .Oliedruk ventiel?? Wie heeft dit al eens meegemaakt?