1.0 inhouden als ie warm is

8 reacties

Merk
Suzuki
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-03-2006 9:10

[52521] hallo collega´s ik heb hier een probleem met een suzuki swift 1.0 i, het is een mono-point injectie.

Als de auto koud is loopt ie als een trein en is er niets aan te merken, echter als de auto warm is dan gaat ie inhouden en raar doen, stationair en onbelast toeren draaien doet ie wel, maar op de weg is het een drama.

We hebben alle vacuumleidingen, temp. sensoren en injector al uitgewisseld maar dit help allemaal niets.

Wie kan me helpen.