2de cilinder werkt niet mee

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-03-2006 21:16

[52573] Hallo

POLO 1400 benzine motorcode ADX.

2de cilinder werk niet mee. Ontsteking in orde. Compressie 8 kg. Lektest: inlaatklep lekt. Bij compressiestand zit klepstoter los.

Zou het kunnen dat klepveer gebroken is of kras op inlaatklep?

Bedankt

Groetjes

Universeeltje