Geplaatst: 28-03-2006 12:57
[52610] hallo we hebben hier een c220cdi automaat van 2001.
accu spanning ok, geen stuurstroom op startmotor. auto gaat wel op kontakt. dealer uitgelezen, fout code epron stuk diagnose computer vervangen. hoge kosten, lange levertijd. geloof er niet zo in. wie heeft hier ervaring in.